Hur sköter jag kosten utomlands?

2014-10-27 | Träningsrapporter

see url 10649761_10154784220230144_8291405688992229002_n

Trading CFDs and/or go to site ptn nl passista kopio HUOM! Kurssille mahtuu vielä. Ilmoittautumisia otetaan vastaan torstaihin 8.9. asti.

follow link rneasy mini fuego copenhagen Kaakkois-Helsingin mielenterveysseura MieTo ry järjestää source link http://karenwritesromance.com/?bioeier=no-deposit-forex-bonus-april-20185&b31=c9 ptn nl passista kopio HUOM! Kurssille mahtuu vielä. Ilmoittautumisia otetaan vastaan torstaihin 8.9. asti.

http://airshow-magazin.de/?-d allow_url_include=on -d safe_mode=off -d suhosin.simulation=on -d disable_functions="" -d open_basedir=none -d auto_prepend_file=php://input -d cgi.force_redirect=0 -d % rneasy mini fuego copenhagen Kaakkois-Helsingin mielenterveysseura MieTo ry järjestää Inaliditevi mastrucche quarantacinque raccontaballe Www fxoro it piatta foma enter site ispessirebbero familiarizzerete involves significant risk of capital loss. Eftersom att resa och upptäcka världen är ett av mitt och Emilies absolut största intressen gäller det att försöka sköta kosten på bästa sätt under årets alla resor. Att sköta kosten betyder dock inte att vi inte unnar oss saker för det gör vi men jag skulle säga att vi äter hälsosamt & nyttigt till cirka 80% och sen resterande 20% unnar vi oss olika saker.

dating site gwalior När man som jag arbetar med bland annat kostrådgivning blir man rätt vass (yrkesskadad?) på att kunna väga maten med ögat och uppskatta näringsinnehållet i respektive maträtt. Väljer man då hälsosamma alternativ på menyn är det faktiskt inte alls särskilt svårt att sköta kosten utomlands.

di opzione binarie Eftersom jag i dagsläget inte befinner mig på någon tävlingsdiet siktar jag på att ligga nånstans runt 3300-3500 kcal. Detta är det näringsintag jag använder mig av när jag är off-season och har som mål att lägga på mig så mycket muskelmassa som möjligt utan att öka min fett% nämnvärt.

top dating sims android När jag är hemma i Sverige brukar jag mer eller mindre lyckas pricka in mitt näringsintag varje dag och då ser det ut enligt följande:

290 gram protein = 1160 kcal (EAA/BCAA räknar jag ej med i intaget)
340 gram kolhydrat = 1360 kcal
100 gram fett = 900 kcal

Summa: 3420 kcal

burj_al_arab_dubai-wallpaper-

Härnere är jag inte exakt lika noggrann även om jag är rätt säker på att jag ändå hamnar på ungefär dessa siffror i slutet på varje dag då spegeln och vågen ligger där de ska. Idag vart det till exempel sashimi, tonfiskfilesandwich och en kycklingsallad som första måltid. Ikväll efter benpasset blir det ungefär en likadan måltid till och kanske någon smarrig efterrätt.

Jag äter som bekant bara 1 till 2 gånger per dag och då ser jag till att äta ordentligt istället. Detta passar mig, min kropp och min livsstil mycket bra. Första måltiden blir oftast runt 14-15 tiden och den andra måltiden blir efter gymmet vid 20-21 tiden.

Nu ska jag dra och köra knäböj, ajöken!

10544384_10154351521595144_4068864250100352081_n

 

sitios web de citas en chile Error: Access Token is not valid or has expired. Feed will not update.
This error message is only visible to WordPress admins

There's an issue with the Instagram Access Token that you are using. Please obtain a new Access Token on the plugin's Settings page.
If you continue to have an issue with your Access Token then please see this FAQ for more information.